Voorbereiding...

7 mei 2010

De vluchten zijn geboekt, hotels OK, al een ticketje vastgelegd voor Graceland en de Sun studio's. In het nieuws zagen we hoe een bom werd ontmanteld in New York, Memphis en Nashville overstroomd waren en de olievlek in Louisiana alsmaar groter wordt....

We zijn er nog niet en het is er al spannend !!!

Vriend Volker heeft ons heel wat tips bezorgd voor New York waarvoor dank!

Nu nog veel boeken lezen, een Elvis filmpje meepikken en de negerhut van Oom Tom voorlezen aan Anton...

Verleden week keken we naar Witness en maakten we voor de eerste keer kennis met de Amish. Wellicht zal Harrison Ford er ginder niet bij zijn.

Gejaagd door de Wind ligt ook nog klaar.  Scarlett, here we come !

Zopas een mailtje gestuurd naar vrienden en familie om in te schrijven op onze blog.

Nog een 7 tal weekjes en we zijn weg.

See you!

De Leielanders

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De gepensioneerde die straks ook niet thuisblijft:
    8 mei 2010
    Ik zal iedere dag een beetje "verwateren" en met plezier je belevenissen volgen. Alvast goeie reis !
  2. Luc @ Kathleen Vercruysse - Coine:
    12 mei 2010
    En als de as-goden jullie genegen zijn, dan kan er misschien nog een 'gedwongen' weekje extra bij komen.....
  3. Jean-Marie Wylin:
    19 juni 2010
    aan de ganse familie een deugddoende avontuur toegewenst. Van zodra zelf terug uit vakantie zullen we met enige nieuwsgierigheid de tocht volgen.
    Alleen oppassen dat je niet met de voeten in de olie van BP terechtkomt !
  4. Connie:
    19 juni 2010
    Ziet er veelbelovend uit. We verwachten dan wel, bij onze volgende bijeenkomst, een volledig reisverslag in 't Italiaans :-)
    Alvast een goed goede reis gewenst.
  5. Nonkel Gino en tante Anne:
    20 juni 2010
    Gaan Jullie maar gerust op vakantie wij " de thuisblijvers" zorgen er wel voor dat ons landje blijft draaien als is het enkel samen met de wereldbol.

groetjes nonkel Gino en tante anne.
  6. M.R. + A:
    25 juni 2010
    Het lang verwachte staat voor de deur om samen met jullie 5 te genieten van Amerika met zijn bekende muzikale steden.
    Veel reis genot en een goede thuiskomst.

Moe
  7. M.R. + A:
    25 juni 2010
    Het lang verwachte staat voor de deur om samen met jullie 5 Amerika te ontdekken met zijn muzikale steden.
    Geniet er van en een behouden thuiskomst.
    Moe